Na Wasze adresy e-mail została wysłana wiadomość z informacją o głosowaniu nad nowym Regulaminem Samorządu Doktorantów. Projekt Regulaminu jest załączony do wiadomości, Zwracamy się do Was z prośbą o udział w głosowaniu i o przyjęcie w nim nowego Regulaminu.
Ustawa 2.0 nałożyła na Samorząd Doktorantów obowiązek nowelizacji Regulaminu Samorządu Doktorantów i dostosowanie go do nowych regulacji prawnych. Zarząd Samorządu Doktorantów przygotował tekst nowego Regulaminu, który był konsultowany publicznie na przełomie lutego i marca tego roku oraz uzyskał akceptację prawników WUM.
Na Wasze adresy e-mail została wysłana wiadomość z informacją o głosowaniu nad nowym Regulaminem Samorządu Doktorantów. Projekt Regulaminu jest załączony do wiadomości, Zwracamy się do Was z prośbą o udział w głosowaniu i o przyjęcie w nim nowego Regulaminu.
Zwracamy uwagę, że głosowanie wymaga zalogowania się na uczelniane konto office! Głosowanie potrwa do 14 maja 2021 roku, godziny 23:59.
W razie wszelkich pytań zapraszamy do kontaktu na adres: zsd@wum.edu.pl
Z wyrazami szacunku,
Zarząd Samorządu Doktorantów